Angkasawan Malaysia

Memori bersama Shawal

Wednesday, July 18, 2007

DALAM SYAHDU LAYAN DIVA...

Helloooo semua jumpa lagi...memandangkan hari ni ezie x bz sgt so dptlah update blog dgn citer2 yg lepas..nak kata dah basi tu x adalah..hehe.Oklah beberapa minggu yg lepas..ezie dgn geng2 kebawal pergi memonton Diva...rsnya x pnh terlintas pon nk layan citer ni..tp apa nk buat dah Diva aje yg ada tiket ari tu..so nak atau tidak layan laa jgk.

Sebenarnya,sblum tu ezie ada terima sms dari Hanee ajak tgk wyg..tp ms tu x blh nk confirmkan lagi,cz takut ada keja lain kan..tp dlm 50%bg laa harapan kt dia ckp nk join.Mlm tu cik tie ada ckp nk jumpa kwn dia esok..diaorg janji kt kl central,ezie mulanya malas nk kuar ari tu,tp dh ciktie kuar boring gak duk umah,k'za pon nk pg yoga..anak2 buah ezie pg swimming..isk x blh jadi ni tinggal ezie sorang kt umah.So mlm tu confirmkan dgn siHanee ni nk join geng2 yg lain tonton wyg kt midvilley.Esoknya ezie kuar dgn ciktie..dia buang ezie kt midvalliy..mula2 tu mmglah plan nk suh seri dtg abik..tp dah alang2 ezie pon nk kuar..so malas laa nk nyusahkan diaorg.

Tiba kt midvalley..fuhh ramainya org..maklumlah ari minggu sabar ajelah..dah laa aku sorang..adoii nk pg mana ni..so aku pusing2lah..tiba2 ternmpk 70% kt MNG..apalah cepat2 aku serbu..org kt dalam pyalah ramai..tgk pya tgk..tiba2 eyla sms ckp dia dah smpi..so aku kuarlah tunggu kt luar..10minit jumpa dia.So kitaorg pusing2 laa sementara tunggu seri,hanee,atie n member dia.Lebih kurang pkl 12.30 hanee ckp dia duk beratur beli tiket wyg..aku dah plan dgn eyla suh belikan aku tiket Harry Porter..cz x nk aku layan Diva..tp seri ckp tiket Harry Porter dah habis..adoii tension tul laa..so nk wt camna kan..dah plan kitaorg nk tgk wyg kan..so abik ajelah citer apa yg ada...x kisahlah Diva pon Diva laa hehehe...bila jumpa aje mmg kecoh laa macam setahun x jumpa..padahal minggu sudah br aje jumpa..hehe.Seri ckp Diva mula pkl 5..aku tgk jam alamak baru pkl 2..x apalah jom kita g mkn dulu..nk mkn pon kena bincang tau..so kitaorg pon bersudut laa jap bincang nk mkn apa...masing2 ckp x kisah..si hanee ni lak klu ada kedai pak mat tampe dia layan aje..ko mmg nyah..mana ada kedai pak mat tempe kt dlm midvalley tu..nti klu ko dah jumpa kedai pak mat tempe tu ko jgn lupa ajak madu ko ni ya nyah..hehe..blh aku berkenalan dgn pak mat tu.

Bincang pya bincang..akhirnya kata putus dicapai hehehe..mula2 tu nk mkn pizza..tp tgk org duk beratur pyalah pjg..so kitaorg cancel aje..jln2 depan skt tgk kenny Roger's..pon ramai gak..tp barisan x adalah pjg sgt..so oklah kita mkn kt kenny Roger's..masa mkn x yah citerlah..mmg riuh giler..aku rs dengar suara kitaorg aje..ialah dh nmnya kebawal..so topik perbualan ari tu mengenai mamat panjang tu laa..aku x dgr perkataan lain..shawal.shawal..dan shawal..hahahaha...tp mmg best laa..lgpon aku dgn hanee skg dh bermadu..itu ckp kitaorg lah..bkn tercatat atas kertas pon hehe..ko mmg nyah suka main kongsi2 laki aku..hahaha..byk citer yg aku dgr si Seri lak tukang gelak ari tu,aku tgk dia gelak aku pon nk tegelak gak...tp sian aku tgk si eyla ni dia ada problem dgn pakwe dia..aku tau laa serba sedikit...so aku byk bg kata2 semangat kt dia...ialah aku pon pnh alami setuasi yg sama..so faham laa apa yg dia rskan..eyla sabar byk2 ok..

Masa mkn tu sempatlah abik gmbr kejap...saja nk wt kenangan..selesai aje mkn..kitaorg kuarlah cepat2 sian org yg duk beratur kt luar tu...marah lak diaorg lepak lama2.Tgk jam lambat lg..nk pkl 5..so kita window2 dulu..klu ada barang yg berkenan blh laa beli..lps satu kedai ke satu kedai...si atie ckp dia nk g beli selipar..so yg lain pon ikut ajelah..aku lak x tau nk beli apa...cz aku br aje melontar duit kt Mines ari tu hehe..klu melontar lg..teruk laa aku kena membebel dgn k'za..hehe..mulanya atie yg nk beli selipar..tgk2 Seri yg kuar dgn beg selipar ditangan..hehe..td aku dgr ko nk beli seluar..tukar ke selipar lak ya..rsnya hari tu 1 mid tu kitaorg pusing tau...cz nk tunggu smpi ke pkl 5,tp seronok jugak..mmg enjoylah laa kuar dgn korang.Dlm pkl 4.30 kitaorg dah gerak naik...tunggu kt pintu masuk.Mulanya aku n seri risau gak..takut2 kitaorg aje yg tgk filem Diva ni..klu kitaorg aje mmg tercatatlah dlm sejarah hidup aku hehe..tp mujurlah adalah dlm 30 org yg turut sama kitaorg..tp panggung tu x penuh laa biasalah citer melayu..lainlah filem2 inggeris.Diva dimulakan..kira oklah..mujur gak ada Awal sihensem boy ni..so kira bersemangat gak laa aku tgk..apa yg blh aku katakan..citer ni boleh tahan laa..jln citer x adalah best..simple aje..terlalu biasa..drama pon berlambak camni..tp aku suka semua lagu2 dan videoclipnya..klu x ada lagu rsnya sure aku tertido..tp dlm x best tu..aku byk kali gak aku duk menangis..entah kenapalah..nk kata sedih tu x adalah sgt..mkg ari tu aku beremosi lebih kot..ialah mkg dua tiga hari ni aku lalui hari2 yg sedih..chewah x ada maknanya sedih2.

Sebaik selesai Diva ni..part yg paling kelakar..yg buatkan aku n Seri tergelak besar bila melihat si Hanee ni..mulanya aku igt..dia x blh jln sbb kaki dia kebas..rupa2nya dia tahan kencing..patutlah nyah ko jln terkangkang camtu..ya allah mmg lawak tul laa ko nyah..sure aku x dpt lupa ko ms tu..klu laa blh abik gmbr kan seri kan..hahaha.So selepas semua selesai melepaskan hajat..kitaorg gerak balik...atie g hantar seri n hanee putrajaya dulu..kitaorg sempat singgah kt kedai mamak..keadahnya masing2 lapar..aku oder roti tisu aje..eyla x join dia terus nk balik umah..biarlah adalah perkara yg dia nk selesaikan tu..kitaorg faham eyla..sesudah mkn..atie gerak hantar aku balik..sian budak ni..jadi pemandu ari tu..heheh..tima kasih byklah atie ya..aku sampai umah..k'nor ada dtg dgn family abe bak..so lps mandi..layan borak2 dgn diaorg..

Selepas mkn baru teringat nk posing...tinggal air aje..


X dapat layan Harry Porter..so bergambar pon jadi laa..

Thanks laa kt korang..eyla,seri,Hanee(madu aku),atie n member dia lupa lak namanya..best ar kuar sama2 korang...nti bila ada masa free kita kita layan lg ok..yg pasti..korang mmg AGOGO laa..hehehe...nti kita jumpa di gethering yg akan datang ok..muahhh

Oklah...ini ajelah yg aku nk citer utk hari ni..insyallah kita jumpa di lain masa...byee jaga diri baik2 ya semua...salam agogo.

1 comment:

miss hanee said...

nyah terok la ko...kantoikan aku...malu dow...ish2 mana nak letak muka ni...huhuhu