Angkasawan Malaysia

Memori bersama Shawal

Thursday, July 12, 2007

TRANSFORMERS THE BEST FILEM



Hebat,puas hati..inilah filem terbaik tahun ini..itulah ungkapan yg keluar dari mulut aku,sebaik aje selesai menonton transformers...malah aku rasa bukan aku aje yg cakap filem ini adalah filem terbaik tetapi rata2 yg aku dengar semuanya mempunyai pendapat yg sama...oppss sblum tu haiii semua...apa kabar hope semua sihat2 belaka..kalau korang tgk pada tajuk aku kali ini aku nk citer sikit psl filem yg aku tonton sabtu minggu lalu..iaitu TRANSFORMERS..wt pengetahuan semua filem ni aku dah tonton sebanyak 2 kali..hehehe..1st bersama kwn aku..yg mmg giler citer2 cam ni and 2st bersama family akak aku dan anak2nya.Oklah..sebelum citer ni ditayangkan di pawagan...aku sbnarnya telah dipaksa oleh kwn aku suh tgk citer kartun transformens dulu sblum aku tgk filemnya...aku ni bknlah x minat kartun tp..klu kartun2 robet ini aku kurang sikitlah...ialah bukan minat aku nk layan ini semua...mamat ni mmg ngada2 main paksa2 lak..tp aku x layan pon..aku suh anak buah aku yg lelaki tu tlg tengok kt aku...n terangkan kt aku camna citernya..maka anak buah aku si aidil ni pon menurut laa perintah makciknya ni..hahaha..tp yg kelakarnya bkn aku aje yg disuruh tgk citer kartun ni..ciktie pon kena paksa oleh bfnya abe zz..suh tgk,mulanya aku hairan gak naper laa tiba2 cik tie ajak aku teman dia tgk citer kartun transformens ni..padahal sblum ni dia paling menyampah dgn citer2 kartun...rupanya disuruh tgk hahahahah rs nk pecah perut aku gelakkan dia..lps tu kitaorg layan laa jap kartun ni...sampai habis..mula2 mmg laa x best tp lama2 tu naik syok gak hehe.

Ok back 2 story... cuti minggu lepas adalah hari yg agak bz bg aku..entahlah apa benda yg disibukkan aku pon x tau,hehe..pagi2 lagi aku disuruh oleh k'za utk g hantar bibik aku si fatimah balik cz dia nk cuti..ngada tul fatimah ni time aku ada program time ni la dia nk cuti..aku ketuk baru tau..so dlm paksaan aku dgn cik tie pglah hantar dia..mujur lah tmpt tu x jauh..kajang aje..lps g hantar si fatimah ni..aku plan laa dgn cik tie nk windo2 kt kajang jap..walaupon time tu gaji x masuk lg..tp x sampai 1 jam pon kitaorg pusing2 metro kajang tu k'za dah call..ckp makcik aku masuk wad kt HUKM..terkejut gak aku..so aku n cik tie cepat2lah balik..sampai umah terus gerak ke HUKM..tp mujurlah makcik aku x ada apa2..cuma DR ckp kurang gula dlm darahnya..so dah oklah skt.Lama jugak aku still kt HUKM tu..balik umah dlm pkl 7..penatnya aku rs..tp dlm pkl 10.00 kwn aku call..ckp nk ajak aku g tgk transformers..tiket dia dah beli..citer mula pkl 11.30..giler tul laa kwn aku sorang ni..tya aku pon tak terus beli tiket..macamanalah nk ckp kt akak aku ni..tp blum smpt aku ckp..kwn aku ni dah terpacak kt pintu pagar umah aku..mak oii cepatnya sampai..aku suh laa dia masuk dulu..tp pandai jgk dia main ayat dgn akak aku...nk ajak aku kuar mlm2 hahaha..mujurlah k'za dah kenal ko..lgpon jusco x jauh dr umah aku.So dlm pkl 10.30 kitaorg gerak..memandangkan wyg mula pkl 11.30 so aku lepak2 laa dulu minum2 kt mcd.

Tgk jam dah pkl 11.20 so aku n kwn aku ni...gerak bangun..tp ms dlm panggung...aku angin skt cz ada budak laki kt depan aku tu tinggi bebenor..kalah Shawal tingginya..haha..so korang paham laa aku yg pendek ni duk belakang dia..manalah nk nmpk kan..baik x yah x camni..asyik nmpk kepala dia aje..tp pyalah baik kwn aku ni sanggup lak tukar tmpt duduk...hehe ialah sekurangnya ko nmpk laa dr aku ni.Thanks laa Dam..so kitaorg layan smpi pkl 2 pg..sepanjang tgk citer ni..aku rs mulut aku terbuka aje..x tutup2 hehe..cz aku kagum sgt dgn aksi2 yg ditunjukkan..mmg hebat..tp aku sempat jugak laa nangis masa bumblebee marrelous kena tangkap..sedih tau masa ni...tp cepat2 aku lap cz nti klu ada yg tgk aku nangis gelak lak..apalah tgk citer aksi pon nangis..hehe..biasalah pompuankan..sepanjang perjalanan balik aku dgn kwn aku x henti2 berckp ttg citer ni....insyallah kitaorg akan layan lg wt kali ke2 hehehe..janji ko belanja ya Dam..haha...sian ko selalu kena dgn aku.anyway thanks laa sudi ajak aku n belanja tgk transformers..sama2.Balik umah..aku terus tido..mlm tu sempat laa mimpi pelakon2nya yg kacak tu haha.


Esoknya..pagi2 lg aku dah kena bangun cz pakcik aku call suh aku jaga makcik kt hospital jap..cz pakcik ada hal..jd disebabkan aku ni anak saudaya yg baik..maka perintah pakcik aku turuti..hehe...tp pagi itu jgklah aku terima sms dr abg zahar tya nk join tak diaorg g picnic..tp apakan daya..hati aku meronta2 nk pegi tp..perintah pakcik harus aku utamakan..huhuhu..dgn sedihnya aku send reply msg kt abg zahar ckp x dapat join...mujurlah abg zahar tu paham..tp dlm paham2 tu smpt laa main sindir2 kt aku...ckp aku dah x nk join aktiviti m2m lagi cz dah ada fc baru...macam2lah abg zahar ni..tetapi nk say thanks gak cz sudi ajak ezie g piknic..insyallah ezie akan join lain kali..dipendekkan citer k'za dtg abik aku kt HUKM smbil melawat makcik pkl 4.30ptg..makcik pon dah ok..so kitaorg balik tp dlm perjalanan balik tu anak2 buah aku sibuk nk tgk transformers...dlm hati aku..yessss tgk transformers kali ke 2..hehehe..mula2 g cari tiket kt jusco..tp semuanya dah habis..so semua wt muka monyot..last2 k'za ajak g tgk kt mines..hehe..pandai anak2 buah aku berlakon..mujurlah rezeki kitaorg ada..tp wyg mula pkl 6..so sementara tunggu tu mkn laa KFC kt situ..cz masing2 dah lapar kan..kali ni aku n cik tie belanja..selesai mkn..jln2 jap..semptlah beli beg n jam..bkn aku anak2 buah aku..pkl 6 kitaorg masuk..so aku wt kali keduanya menonton transformens...n wt kali keduanya jgk aku ttp nangis..hahaha..balik umah dlm pkl 9..masing2 dah penat..esok nk sek n aku nk keja..so tido laa

Kt bwh ni aku nk letak pic2 baik punya dr filem TRANSFORMENS ialah asyik pic2 shawal ajekan sekali sekala nk jugak tukar kan....korang layan ok..hingga jumpa lagi..layan ajelah citer entah apa2 ni dr aku..byeee salam agogo..
REAL COMARO BUMBLEBEE MARRELOUS
BUMBLEBEE


REAL OPTIMUS TRUCK

DECEPTICONS



SAM...U SUPERHERO



HENSEM BOY IN TRANFORMERS

BYEEEEEE SEE U LATER..JOM MENONTON WAYANG

p/s kepada sesiapa yg belum menonton TRANSFORMESR pegilah menonton sekarang.. pasti korang berpuas hati..tgk sekali sure nk tgk lagi..caya..satu kerugian klu korang x pergi menontonnya...

No comments: